כלי עזר לקידום אתר באינטרנט

קידום אתר באינטרנט היא מלאכה מורכבת הדורשת מתן תשומת לב לשורה ארוכה של פרמטרים.

קידום אתר באינטרנט היא מלאכה מורכבת הדורשת מתן תשומת לב לשורה ארוכה של פרמטרים. מקדמי אתרים נעזרים בשורה ארוכה של כלים המאפשרים בדיקות קפדניות של האתר על מנת לבצע לו אופטימיזציה, לבחור את מילות המפתח האפקטיביות ביותר לקידום, לקבל תמונת מצב לגבי הדירוג של האתר בגוגל וגם כדי לפזול אל אתרים מתחרים ולבדוק מה קורה שם.
אמנם בעלי אתרים לא חייבים להתמצא בכל נבכי ה- CSS, ה- NoFollow וה- MetaTags – אבל ישנם כלים בסיסיים שכדאי לכולם להכיר, לא רק למי שמקצועו הוא קידום אתר באינטרנט.

קידום אתר באינטרנט – האם האתר כתוב נכון?

הבסיס של קידום אתר באינטרנט הוא בחינה מדוקדקת של האופן בו כתוב האתר, הן מבחינה תוכנית והן מבחינה טכנית. לשם כך ישנם מספר כלים: בהיבט הטכני ניתן להשתמש ב- Metatag analyzer – כלי שמטרתו לבצע אופטימיזציה של הקוד באתר, וכן ב- W3C Validator וב- CSS Validator, כלים שמוודאים שהקוד תקין.

בהיבט של התוכן חשוב מאוד לצורך קידום אתר באינטרנט קודם כל לבחור היטב את מילות המפתח וביטויי המפתח שעבורם יתבצע הקידום (למשל, באמצעות ה- Google Keyword Tool), לבחון את אחוז הטקסט בדפים השונים ביחס לקוד ולבדוק את צפיפותם בדפים השונים באתר- צפיפות נמוכה מדי תוביל לקידום לא אפקטיבי מספיק, צפיפות גבוהה מדי עלולה לגרום לגוגל, או מנועי חיפוש אחרים, לחשוד כי מדובר בקידום אתרים לא תקין ולהעניש את האתר.


גוגל אנליטיקס – כל מה שרציתם לדעת על הגולשים באתר שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר לצורך קידום אתר באינטרנט הוא קבלת מידע מפורט ביותר אודות התנהלות הגולשים באתר. גוגל אנליטיקס מספק סטטיסטיקות מפורטות ועשירות ותשובות לכל השאלות החשובות: מאין הגיעו גולשים לאתר (מאיזה מנוע חיפוש/ מקור אחר, ועם אילו מילות מפתח), באילו עמודים הם משתהים זמן רב ואילו גורמים להם לנטוש את האתר שלכם, ועוד ועוד.

הגוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי, אם כי כדי להפיק ממנו את המיטב נדרשת התעמקות באפשרויות הרבות מספור שהוא מציע – חובבי הסטטיסטיקות והמספרים מוזמנים לצלול אליו, ומי שרוצה "רק" לקדם את האתר שלו באינטרנט מוזמן כמובן להיעזר בחברה לקידום אתרים.




עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close